Monday, January 16, 2012

Midagi teistsugust ja uut

Umm.. Tsau? Oehh, pole nii ammu kirjutanud ega oskagi midagi kirjutada enam. :( Tegelikult oleks mul asju küll näidata, aga.. Ma parem ei hakka end välja vabandama, see on nõme! Aga taaskord luban, et hakkan tubliks. :)

Täna sain väga vara koju ning vaadates blogisid leidsin selle: http://sandrelle.blogspot.com/2012/01/how-to-do-fimo-savist-sormus.html Omalt poolt lisaksin, et soovitatav on hästi soojaks ja pehmeks savi voolida, siis on lihtsam. Ja ma voolisin ka tunduvalt õhemalt, kui Sandra ning kindlasti mu roosid pole nii ilusad kui tal, kuna ma tegin ju esimest korda! Aga aitäh Sandra!

Mul on ammu ostetud FIMO savi koju, et teha üht kindlat asja, aga see kord ma ei teinud veel.. Fimo ise sain Pulloverist käies ise kohapeal.

Eenivei, prooovige ka kindlasti! See on fun :D:D














Hahahaa! Praegu piltidelt vaadates tunduvad kõik      niiiiiiiiiii lapergused ja kõverad.












Mis nendest saab? Varsti näed;):)

Mhhh, äkki peaks värve juurde ostma?? 

Olge mõnsad,
Merka

No comments:

Post a Comment