Thursday, November 17, 2011

Mida varem, seda parem

Tsaukii, selles postituses pole küll mul teile midagi näidata, kuid see on siiski omamoodi tähtis postitus. Nimelt kerge auk tuleb blogisse, kuna mind ja Katsi pole enam see nädal kodus. Arvan, et järgmise nädala teisip. või kolmap. saab postitust. (Kats küll kirjutas, kuid pean omalt poolt veel topelt üle rääkima, sest ta mind ju ei maininud)

Tahaks veel meelde tuletada, et varsti-varsti on TALV ning JÕULUD on peaaegu ukse taga  LUMI KA! See aasta üritan võimalikult palju ise kingitusi teha. Hiljem näeb, mis välja tuleb, kuid annan endast parima. PS! Mu kallid sõbrad, ärge kõik lootke minult isetehtud asju. Ma ei jõua juu, kuid kui kellelgi on mingi erisoov ja väga tahab midagi isetehtud, siis saatke "päkapikuga" kiri.

Nii imelik on juba jõuludest rääkida, aga hetkel tuli küll suur isu pääle. Ma olen alati armastanud Coca-Cola reklaame. Hetkel leidisin ühe mõnus youtube'st. Issand kuidas ma armastan seda saasta!


Pikem sarnane versioon ka



Merka

No comments:

Post a Comment