Sunday, December 25, 2011

Uued..

Tšaukiii, see kuu on mu käsitööraamatute varu kõvasti täienenud ning nüüd teen väikse postituse oma raamatutest, eelkõige uutest. Aitäh kõigile, kes kinkisid mulle neid raamatuid! Uskuge või mitte, aga ma olen nii rahul nendega. Nüüd ei pea päris kaua otsima mustreid internetist.

Uued raamatud..
Ülivinge on see, et Haapsalu räti raamatus näidatud raamat on mul päriselt olemas ja ma veel mõtlesin, et see on suht mõttetu raamat :D
 Vahvad sokimustrid
Esimese sirvimisega leidsin kohe ülivinge kujuga sokid, siuksed teistsugused. Neid tahaks vist kohe esimesena proovida. :)
 Mulle ju niii meeldivad hästi kirjud mustrid, kuigi ma ei ole midagi ise veel eriti teinud.
 Ja ühed pikad sokid, mis vajavad ka proovimist, kuigi eelistan vist mõnda teist värvi :D
Eesti kindakirjad
 
 Raamatus on lisaks veel igasugused sellised mõnusad ütlused.
 30 omanäolist kotti
 Jess, tikkkida saab jälle :D
 Kõik minu käsitööraamatud..


Loodan, et teil oli kõige paremad jõulud! Mõnusat pühade jätku!


Showtek & Zany ft. MC DV8 - It's The Santa



Merka

No comments:

Post a Comment