Sunday, December 18, 2011

Vabandust..

Tere, kullakesed! Mul on niii häbi. Nii kaua aega on möödas viimasest korralikust postitusest ning raske on siia kirjutada seetõttu. Hea meelega pigistaks silmad kinni ja ei teeks midagi, kuid süda valutab selle pärast. Olen peaaegu igal õhtul mõelnud postitamisele, aga siiani pole jõudnud. Nõme vabandus, kuid mul on olnud TOHUTULT kiire. See nädal peaaegu iga õhtu olen õmmelnud, et tulevased tähtsad sündmused saaks enda õmmeldud riietes mööda saata. Natuke on veel nokitseda jäänud.  Uuel nädalal hakkan järjest asju üles pildistama ja siia panema.  Ma olen isegi kudunud selle aja jooksul emale mütsi ja kindad. Palun veelkord vabandust! Ma pole teiste blogisid ka juba vähemalt nädal lugenud!

Nahkhiire lõikega pluus. Piltidelt pole üldse hästi näha kahjuks, kuid kunagi teen paremad pildid. Kahjuks, ma ei oska öelda ka hetkel, millise Burda vahelt on saadud see lõige. Küll kunagi saab. ;) PS! Sõrmus on tegin ka ise. Pildid tulevad kunagi, ma loodan..



Loodan, et te pole mu peale väga pahased.
Merka

No comments:

Post a Comment