Monday, March 19, 2012

Elu on täis üllatusi

Tsau-tsau! Täna on üks ilmelik ilm küll. Hommikul ärkasin ja esimene asi, mida nägin oli vihm. Väljas vihma sadas, aga samal ajal oli üsna paks lumi veel maas. See on see, kui elad Talvepealinn läheduses. Minu kodus on veel lund igal pool, aga kui nädalvahetusel Tartus käisin, siis seal polnud lumest haisugi. Tartus käies saingi teada, et kevad on kohas. So weird! Tänase vihmaga on vist asi ametlik, kohal on kevad, aga nüüd võiks lumi ruuuuuuttttu kaduda!

Täna kriban teile, mis on saanud minu eelvaadetest, mis neist on saanud.



Nendest pole veel midagi saanud, sest pole ju aega olnud, kuid pean lähipäevil lõiked välja lõikama. Probleem asja juures on aga see, et lõige suurusele 40 +, aga ma olen 36. Saab jälle kõvasti nuputada ning saan kogemuse, kuidas teha lõiget pisemaks.






Nendest said kindad, mille õpetuse leiad siit!

Loomulikult tegin ma jällegi muudatusi.

Lõngadest said kindad!
Alguses meeldisid need mulle täiega, kuid enam ei ole töö kvaliteediga rahul. Liiga egaühtlane kudumine oli mul.
(Jälle pole pildid niipidi nagu ma tahaks :( )
Soonik meeldib mulle jällegi väga! Palmikud on ilusad, kuid nii tüütu teha ning kuna nägin palmikutega nii palju vaeva, siis nendega lihtsalt peab rahule jääma!


Ühel päeval tuli mu postkast üks kiri, mida ma poleks elu sees oodanud. Nimelt sain kutse maavanema iseseisvuspäeva vastuvõtule. Esimene mõte oli muidugi rahvariided, et neid võiks kanda, kuid kahjuks mul on üpris igava ja tavalise tegumoega rahvariided. Nii tuligi järgmine mõte, et teha ise üks kleit. Mõeldud, tehtud! Plaanisin ka tikkida peale ühe ilusa Eesti tikandi, kuid ajast tuli puudu. Võib-olla kunagi teen kleidile ka selle tikandi ära, aga eks seda saab veel näha.


 Kleit on ise üli lihtsa tegumoega, aga raske oli seda siiski teha, kuna kleit on täiesti kehasse. Loomulikult unistasin õigel päeval pilti teha seetõtti saategi sellise lihtsa pildi. Muidu oli kaelas ka üks laenatud kaelakee, aga selle tagastasin juba ammu, kuid kavatsen ise selle järgi teha. Eks sisi kunagi näete. Kannnan Katrina kingi (aitäh Katss!) ning ema siidisall. Kogu kupatuse kohta ütleksin, et "Less is more"!




 Kleidi äärte jaoks kasutasin liimipaperit, mille sain Abhakanist. Väga lihtne kasutada ja minu meelest väga ilus jääb!



 Homseni! ;)

Merka

No comments:

Post a Comment