Sunday, March 18, 2012

Just smile :)

Tere kallid lugejad! Vabandust, kuu jälle möödas. Viimasel ajal on lihtsalt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kiiiiiiire. Kurbusega pean tunnistama, et ma pole eriti isegi kästiööd jõudnud teha, kuid siiski on mul teile nii palju näidata. Üritan teha vaheajal iga päev siia postituse. Kindlasti sisukad ja pikad postitused. Täna väike filmi soovitus + heegeldus (ja loomulikult natukene ka muusika).

Alustame kõige olulisemast. Eile õhtul tundisin suurt vajadust kududa või heegeldada. Haarasin oma toast raamatu ning hakkasin sirvima. Lehitsesin ja lehitsesin kuni leidsin selle:
Mulle on alati meeldinud Murumütsid, eriti koos antenniga. Nii armas on vaadata väikseid poisse ja tüdrukuid selliste mütsidega. Meenub tantsu- ja laulupidu, kus võib selliseid eriti palju näha. Haarasingi kohe südamelähedased värvid ning hakkasin heegeldama. 
 Ma võtsin õnneks liiga suured lõngad ning minu kõrvad on ilusti kaetud ja sana hakata preagu väljas kandma. Kevad on juu! 
 Jepp, selline ma olengi ühel pühapäevasel päeval. No make up, no fake things. Just smile :). Ilus või mitte, aga selline ma olengi. 
 Kõige vingem ongi see antenn. Kas pole mitte lahe, huh?
 SININEEE.. Mulle on hakanud see värv jällegi meeldima. Väiksena olin üleni sinine ning sellepärast ongi mul sinine tapeet. Vahel tekkis kerge tüdinemus, aga see värv on ikkagi üle mõistuse ilus värv. Sini-must-valge - ilusaim värvide kobinatsioon.
Nii armas :P.

Niii, kirjutan siia ka õpetuse, et kui keegi peaks kunagi sellist asja tahtma teha, siis tal on võimalus.

Antenniga murumüts

Peaümbermõõduks on 52-56 cm.

Heegelnõel 3 ja 2,5 (mina teeksin järgmine kord 2,5 ja 2-ga, sest müts jäi mulle suur, kuid oleneb ka lõnga suurusest ja heegeldamise tihedusest) - umbes 50 g lõnga

1. Rida: heegelda sinise lõngaga 4 ahelsilmust ja ühenda need ringiks.
2. Rida: heegelda (iga) rea kõrguseks 2 ahelsilmust ja jätka 9 ühekordse sambaga (kogu müts heegeldatakse ühekordsete sammastega).
3. Rida: igasse sambasse heegelda 2 sammast.
4. ja 5. Rida: üle ühe samba kasvata alumisse sambasse 2 sammast (rea alguses heegelda kõrguseks ahelsimused ja 2 sammast järgmisesse sambasse).
6. Rida: üle kahe samba kasvata (ühest sambast) 2 sammast.
7. rida: üle kolme samba kasvata 2 sammast.
8. rida: üle nelja samba kasvata 2 sammast.

9. rida: üle 17 samba kasvata 2 sammast.
10. rida: üle 18 samba kasvata 2 sammast.
11. rida: üle 19 samba kasvata 2 sammast.
12. rida: üle 20 samba kasvata 2 sammast.
13. rida: üle 21 samba kasvata 2 sammast. 
14., 15., 16., 17., 18. rida: igasse sambasse 1 sammas, katkesta sinine lõng.
19. rida: heegelda musta lõngaga mustriosa: *4 sammast, 1 ahelsilmus* rea lõpuni (igal järgmisel real nihuta ahelsimust ühe samba võrra)
Üritan teha skeemi. S = ühekordne sammas ja A võrdub ahelsilmus
S S S S A S S S S A S S S S A S S
S S S A S S S S A S S S S A S S S
S S A S S S S A S S S S A S S S S
S A S S S S A S S S S A S S S S A 
Loodan, et saate aru!
20. rida: 3 sammast, * ahelsimus, 4 ühekordset sammast* rea lõpuni.
21. rida: 2 sammast, * ahelsimus, 4 ühekordset sammast* rea lõpuni 
22. rida: 1 sammast, * ahelsimus, 4 ühekordset sammast* rea lõpus katkesta must lõng. 
23. ja 24. rida: heegelda valge lõngaga igasse eelmise rea silmusesse kinnissilmus ja katkesta valge lõng.
25. rida: võta heegelnõel 2,5 ja heegelda sinise lõngaga müstsi serv vähikäigul üle. Katkest lõng. (Soovitan proovida ka näiteks pikood teha äärde)

Antenni jaoks võta igast värvist 3 juppi lõnga pikkusega u 9 cm + üks pikem lõnajupp, 40-45 cm, millega hakkad põimima. Tõmba jupid mütsi tipust, kolmest erinevast kohast esimese sambarea sammste vahelt läbi, säti nad ühepikkuseks ja põimi üle pikemaks jäetud lõngaga. Lõngaots tõmba nõelaga läbi antenni mütsi pahemale poole ja kinnita

Peida töö pahemalt poole ka kõik teised lõngaotsad.

Muidu ma ise tegin oma loogikaga, paning lõngajupid läbi augu, mis jääb peapeale, keerasin pika lõngajupi ümber ja kõik üleliigsed otsad viisin pahemale poole ning peitsin. Easy! ;)

Minu töövahendid ja siit näeb ka raamatut:







Nüüd filmi soovitus. Burlesque. Ma olen üle kolme korra vaadanud seda ja tahaks seda veel, veel ja veel vaadanud. Nii meeldib! Peaosatäitjaks on Christina Aquilera (ning see on ka üks põhjused, miks film niiii väga meeldib!), kellel on nii võrratu hääl. Ta on juba mulle pisikesest päeva meeldinud. 

 Lisaks mängivad veel filmis: Cher (sammuti väga kuulus laulja, kuid kahjuks minule natuke võõras), Eric Dane, Cam Giganted, Stanly Tucci ja teised.

Film räägib neiust nimega Ali, kes elab Iowa-s. Ta tüdineb ühel päeval oma elust ning otustab minna suur-linna LA-sse õnne otsima. Linnas tööd leida polegi nii kerge, kuid ühel päeval ta satub Burlesque Lounguesse, mis muutis ta elu. See, mida ta nägi seal oli võrratu. Ta teadis kohe, et peab saama lavale ning sinna ta hakkaski pürgima. Ettekandjast kuulsaks lauljaks saada pole lihtne ning just sellepärast mulle meeldibki see film, sest noor neiu leidis midagi, mida ta tahab teha ning viib oma unistused täide läbides pika ja käänulise tee. 

Filmis on kõik olemas, mida üks neiu soovib näha. Pärast selle filmi vaatamist tunnen, et mus on nii palju tahtejõudu ja inspiratsiooni, et võiksin hakata seinu liigutama. Tegelikult ma ei oskagi midagi öelda. Kirjeldamatu film minu jaoks. Kindlasti saate ka kõhutäie naerda filmi ajal. ;) Loodan, et vaatate seda ning teile meeldib see filmi.

Filmi treiler: 

Üks lemmikumaid laule Christinalt

 

Pole ammu kuulanud seda, aasta kindlasti, ja sõnad on siiani meeles. Vau! Kananahk igal pool, kuid seda laulu kuulen. Siinkohal kutsungi ülesse teid kuulama oma vanu lemmikuid, mis nüüdseks on klassikad. Nostalgia missugune!
Loodan, et vaatate selle võrratu filmi ära!



Homme jälle,
Merka

No comments:

Post a Comment