Wednesday, March 21, 2012

My Life

Heips! Igapäeane blogimine ei taha hästi välja tulla. Ma ei ole kindel, kas reedel ka jõuan teha postituse. Täna väike DIY ja näitan mida ma olen ise oma toas teinud. Täna ka muuuuuuuusikat ja üks soovitus.

Nagu ikka käsitöö kõige esimesena. Alustame siis DIY ( Do it yourself)

Ütlen kohe ära, et ma teen asju ise, sest mulle nii meeldib. Mõnus on vaadata seinal nähes kas või ise kruvitud kruvi seinas. Palju kodusem, kui poest ostetud jama. Arvake mida tahate, aga mulle meeldib ning muu ei ole oluline!

GO! Esmalt kaks kruvi seina. Ärge unustage kasutada loodi! 
 Seejärel tuleks võtta pael. Mina eelistan veel peenemat kui see sinine. Selle paela sain Tiimarist - 1.60. Kulus umbes meeter.
 Paelaga peita kruvi ning vedada teise kruvi juurde ning peida teinegi kruvi. Ja ongi peaaegu valmis.
 Kuna kruvipead on koledad, siis katta need kuidagi ära. Liimi vist eriti ei soovita kasutada, kuna kui tahad hiljem kruvi seinast välja saada ja oled midagi ette liiminud, sisi kruvi välja saamine võib olla üsna keerukas.
 Mina petmiseks kasutan Fimost roose. Pean neid juurde tegema. Pean aega leida nende tegemiseks, kuid aja leidmine tundub suhteliselt keerukas mu jaoks.
Kruvisi olen enda meelest ikka maru nutikalt ära kaustanud. Muidugi võib ka mingisuguseid nagisid kasutada, aga mulle meeldib enda viis paaaaaaaaaaalju rohkem.
 Annika kingitud sõrmus kah seinal.
 Nüüd veel muid asju, mida ma olen oma toas teinud. Kuna mul on suhteliselt väike tuba, siis peab olema lihtsalt loov.
 Niii meeldib see idee! Väga rahul, kuid siiani pole veel harjumuseks saanud asju KOHE riputada puule, sellepärast ka nii vähe riideid siin. Aga harjumine võtabki ju aega.
 Ja riiulid kapi otsas. Kõik asjad on seotud käsitääga.Paremal burdad ja vaskaul kastid, mis on täis riidejuppe ja lõngasid.
(Jep, joonistamine on mu uus hobi. Kes saab pildite teemast aru, siis see saab ja kes ei saa, siis see ei saa.)

Ma ei oskagi midagi sissejuhatuseks öelda. Need, kes armastvad autosid, siis need järgmised kaks videot on just neile. Need, kes asjast rohkem huvitatud on, siis võid neid leida facebookist ja youtubeist. 
Kolm kõige ilusamat muusikat minu jaoks on hardstyle, klaver ja mootori (eelkõige auto ja mootorrataste) hääled. Oh god, kuidas ma neid jumaldan.

Ja nüüd muuusika. Kellele ei meeldi võib akna kinni panna ja homme tagasi tulla. ;) Haters gonna hate, aga mina armastan just seda, mida ma teen ning sellepärast teengi seda. 

Kõigepealt natuke Zatox'it.
My Life, millel on niiiiii sügavad sõnad. Video veitsa ebaloogiline, aga ärge laske end seellst häirida.
Fuck you up! Teine track, aga siit näete, kuidas tehti my life-i videot.

See, miks siin on Tatanka on erilise tähendusega. Nimelt näen lõpuks Tatanka live.
Niii ilus video. Loodus.

Aitab tänaseks, varsti jälle.

Merka.

No comments:

Post a Comment