Thursday, August 25, 2011

Ainult nädal veel...

Oehh, suvi ongi peaaegu läbi ning kool hakkab lähenema. Peas tiirleb kergelt juba mõte, mida 1.septembril selga panna. Olen lõpuks oma otsuse teinud, ning üritan selga panna ühe enda tehtud kleidi. Kuigi see ei ole veel 100% valmis, kuna tekkisid väiksed tehnilised viperused :( . See kleit on mul sahtlis kergelt poolikuna seisnud suve algusest. Nimelt lõikasin kogemata ühe väikse augu kleiti, aga paraku nähtavale kohale ja ma ei ole suutnud välja mõelda, kuidas seda peita. Nii jäigi see kleidike seisma. Tänane päev kuluski kleidi parandamise ja kohandamiseks.

Üks asi veel, nimelt ma lähen homme sünnipäevale ja ülehomme Tallinnasse, nii, et minult ärge väga oodake enne 1.septembrit postitust, kuid ma luban, et üritan kindasti!

Merka

No comments:

Post a Comment