Friday, August 12, 2011

Green green stuff

Teretere.
  Tallinnas tantsupeol käies mõtlesime Katrinaga, et asutme ka Abakhanist läbi. Väga suur ja mõnus valik oli, kuid mida suurem valik seda raskem on valida mida osta. Lõpuks leidsin midagi ideaalset. Ma teadsin kohe, mis selllest tulema peab! Sellest riidest pidi saama seelik, mis on nagu rahvariide seelik!

Seelikut teha ei olnud lihtne, kuna kõik voldid pidid tulema ju täpselt murtud! Loomulikult pidi väga palju traageldama ning seetõttu ei olnud seeliku tegemine eriti mõnus.

Kui seelik peaaegu valmis oli, leidsin juhuslikult Anni butiigist ideaalsed  haagid:)

Seelik tuli minu jaoks ideaalne. Pärast selle seeliku tegemist olen hakanud rohelist armastama ning pean piinlikusega tunnistama, et see on mu esimene roheline riideese mu riidekapis ning loodan, et see ei ole viimane:)


Ärge kartke värve,
Merka

No comments:

Post a Comment