Thursday, August 11, 2011

Üks kord on ikka esimene kord

Tsaukiii.
Olen veits närvis, kuna see on mu esimene blogi ja esimene postitus. Üks kord on ikka esimene kord! Olen juba päris kaua mõelnud blogimisest, aga ei tahtnud oma elust kirjutada ning lõpuks tuli idee, et teen käsitööblogi ning otsustasin kaasata ka Katrina.:) So, enjoy our blog! :)

Päris mitmed päevad tagasi nägin, kuidas sõbranna heegeldas. Teda vaatates tuli mul kohe isu ise ka heegeldada. Mõeldud, tehtud! Internetist sai võetud esimene ettejuhtuv liniku muster ja sahtlist suvaline heegelniit.

Kui linik oli peaaegu valmis, avastasin, et heegelniit on peaaegu otsas. Suures lootuses, et äkki ikka jätkub lõpuni tegin edasi. Eelviimase ringiga saigi heegelniit otsa. Kuid mulle meenus, et ma kunagi proovisin iiri roosi teha ning see peaks mul veel sahtlis olema. Harutasin siis iiri roosi lahti.

Kahjuks sellest harutatud roosist ei jätkunud piisavalt, kuid eelviimane ring sai tehtud. Viimast ringi seekord ei teinud, kuna niiti ju ei jätkunud.




Linikut tehes ei tundunud linik eriti ilus ja olin natukene pettunud. Lõpptulemusega olen siiski rahul ning linik on ikka väga ilus. See linik hakkab kaunistama mu vanaema lauda. :)


Nautige suve,
Merka

No comments:

Post a Comment