Sunday, August 14, 2011

Soul Surfer

Heii.
  Mõtlesime Katrinaga, et teeme peale käsitöö ka random postitusi, kuna me ju ei jõua nii palju asju teha, et teile igapäev midagi näidata. Loodan, et teile meeldivad sellised teistsugused postitused. Täna ma soovitan teile üht filmi, kuid tulevikus saate lugeda siit ka mõnd raamatu soovitust.

Soul Surfer
Tõsilugu teismelisest surfajast Bethany Hamiltonist. Bethany lausa sündis surfajaks, kuna tal oli kohe lapsest saadik nii andekust kui ka tahet. Tal oli lihtne elu Kauail, kus osaled mitmetel rahvusvahelistel turiniiridel, kuid ühel päeval muutus kõik - vetes olles ja ta 4-meetrilise tiigerhai hammaste vahele ning kaotas vasaku käe. See ei seganud aga tema unistust surfata ja veel tipptasemel surfata.
  See film tundub kurb, kuid minu jaoks on see siiski õnnelik film. Kindlasti on see film mu üks lemmikutest ning ma arvan, et seda filmi võin vaadata mitmeid kordi, ilma, et tüdineksin. Film jutustab sõprusest, unistuste täitumisest, armustest ja kõigest muust, mida peaks üks ideaalne film sisadama. Eriti mõnus on see, et see film on päris elust ja ma võiksin öelda, et olen Bethany on üks julgemaid tüdrukuid, keda tean. Soovitan seda kõigil vaadata. Tõsiselt!!!!





Treilerit näete SIIN!







The end is just the beginning,
Merka

No comments:

Post a Comment