Sunday, October 16, 2011

Eestlane ja oma mustrid.


Lõpuks sai valmis väike karbike, kuhu sisse saan nüüd panna kõik oma küünelakid ja muud taolised asjad. Karp oli algeslt helelilla ning valgete triipudega(unustasin pilti teha). No üldse ei sobi mulle see lilla ning otsustasin seda tuunida. Tikkima hakkasin vist suvel, aga mina ei suuda harilikult ühte asja järgepidi teha, vaid pean 100 asja korraga tegema, nagu praegu teen kahte erinevat kindapaari korraga ja koon neid korda mööda :D.

Mustri sain raamatust "Eesti Tikand". Ülilahe raamat! 220 ajaloolist ja 60 uut mustrit. Loodan, et ükspäev on enam-vähem kõik läbi tikitud, kuid see jääbki vist ainult lootuseks. Aga lootus on lollide lohutus! See kord sai siis valitud Risti käistekiri, kuid sedagi poolikult ehk minu tikitud osa on ainult pool õigesti mustrist.
Kahjuks blogger ei taha lubada pilti pöörata, nii, et pöörake siis enda pead. :)

By the way, mul on juba järgmine asi välja valitud raamatust, mida tahan hakata tikkima ning see on juba palju-palju suurem tikand. Noh, kui arvestada seda, et ma väikest mustrit tikkisin terve igaviku, siis ma ei kujuta ettegi, kuna te saate näha järgmist tikandit. :)

Love,
Merka

No comments:

Post a Comment