Thursday, October 20, 2011

Minu esimene...

Minu esimene riideese
Ei mäleta täpselt, kas see on viiendas või kuuendas klassis tehtud seelik. Päris rahul olen sellega. Isegi värvel on enam-vähem sirgelt õmmeldud.
 Lukk on 100% ise õmmeldud ja väääga ilusti! Täpselt läheb see riie kokku, nagu peab!
 Minu esimene käekott
Ma ei mäletagi, kas seelik või käekott sai ennem õmmeldud. Aga kotid on ka koolis õmmeldud. Olin nii usin, et jõudsin teha isegi kaks kotti. :)
Sain isegi proovida parempoolsel kotil tikkimismasinat.
 Minu esimene linik
Kas ma pole mitte tubli? Ma suutsin ühe veerandiga nii suure töö ära teha. Muidugi ma ei tikkinud sama veerandi jooksul, vaid ainult heegeldasin.
 Pult on võrldluseks, kui duur see linik on. Ma ei tea, kas telekapult on just kõige parem, aga see sattus esimesena näppu.
Vähese kogemuse tõttu heegeldasin liiga tihedalt.
 Minu esimene ristpistete suur töö
Olen alati olnud see, kes oma võimeid üle hindab. Oehh, piinlik, siiamaani on see tegemata! See on ka alustatud kuskil viiendas klassis äkki? Sellest peaks tulema padi. Üritan selle kunagi ära lõpetada...
 Jube hea võrdlus, kui palju suudab inimene areneda. Paremalt on näha see, kuidas ma alguses tikkisin, vasakul on aga näha see, kuidas ma praegu tikin. Pildi pealt ei tulegi see nii hästi välja kui päriselt.
 Esimene mähkpistete tikand
See on küll väike proovi lapp, kuid edasi minek on olnud tohutult suur. Eelmise postitusega võite võrrelda mu arengut, kuid praegusega ma ka veel rahul ei ole. Arenemist on palju.
 Minu esimesed kindad
Luban teil kõva häälega naerda! Üks kinnas on väiksem kui teine. Siit on näha, et ma olen palju varem lõpetanud ühe kinda ära kui teise. Ma olen tõeliselt geenius! Aga need on täiesti minu enda tehtud, need ei ole koolis tehtud, vaid võtsin raamatu kätte ja hakkasin tegama.
Minu esimesed sokid
6. klassis tehtud. Kannan neid siiani. Praegust ei saa küll kanda, kuna talla alla on tulnud auk, kuid tahan selle ära parandada ja edasi kanda.
Minu esimene käekott
Parem poolne on tehtud neljandas klassis ning võib öelda, et see on üks esimesi suurtest kudumis töödest. Vasak on natukene hiljem tehtud.
 

Loodan, et saite kõhutäie naerda, minu totakate tegemiste üle, eriti need käekotid! :D

Merily

No comments:

Post a Comment