Tuesday, October 11, 2011

Little inspiratsion

Suured vabandused ka minu poolt, et lasin sellise suure tühja augu blogisse. Käsitöösse ma ei ole lasknud auku ning olen tegelenud sellega. Hetkel on põhirõhk kinnastel, kaks pooleli, ühed said eile valmis. Täna ei näita ma teile kindaid, vaid üritan hoopis teha väikse inspireeriva postituse.

Eile tuli idee korjata kõik lõiked kokku ja panna ühte kausta(imelik idee, kuna mul on kaks lõiget + ema mingi vägaväga vana lõige). Mul on ka peale lõigete veel erinevaid lehti, kus on igasugused ideed ja õpetused peal. Otsustasin need ka panna kausta. Lisaks panen sinna ka veel paar kavandit, mis on sunniviisiliselt tehtud käsitöö tunnis. Täna üritasin seda natukene kaunistada. Lõnga panin kausta külge liimipüstoliga. Ise olen rahul, kui välja arvata need ö-tähtedega - natuke liiga lapergused tulid. Tulevikus üritan erinevaid moe ja käsitööga seotud pilte välja printida ja kausta peale kleepida, nii et kui iga kord kaustiku kätte võtan saan kerge motivatsiooni laksu.

Ühel päeval tuli tädi külla koos kahe ajakirjaga. Ta ütles, et kui ma neid ei taha võin need ära põletada, aga vot see oleks tõeline kuritegu olnud!
Roosaka kaanega on aastast 1968 kevad ja tumedam on 1966/67 talv. Toodetud on Tallinna Moemaja poolt. Ilmselgelt kõige väärtuslikumad ajakirjad minu kodus.

Ajakiri on minu jaoks ülivinge, need on täis erinevaid joonistusi, õpetusi jne... Lõiked on küll väga keerlised, joon joone kõrval. :D
Loodan, et tuleb kunagi ka päev, kui võtan kätte ajakirja, ning üritan nendest õpetustest aru saada ja midagi teha.
Kastike, mis sisaldab suurt varandust.
3 vanavanaema heelgelnõela, mis on imepisikese otsaga ning need sobivad minu meelest ainult niidi heegeldamiseks. Tahan kindlasti neid kunagi kasutada, aga see vajab minu poolt palju kannatust ja aega.
Ma olen täiesti vaimustuses nendest mulineedest. Ma nägin mitmeid tunde aega, et punuda neid. Osad on veel punumata, aga need on ülimalt pusas, kuid küll ma selle ka ära kunagi teen. Võin anda ka väikse vihje tuleviku postituse jaoks, nimelt mul on üks asi nendest mulineedest tikitud, kuid sellest kunagi hiljem.
 Vanavanaema käest olen saanud ka hunniku vingeid nööpe, need on mu lemmikud. Eriti see parem poolne. Sinna peale on kirjutatud "Great Seal of the state of Oklahoma" ning aastaarv 1907. Huvitav oleks teada, kuidas see vanavanaema käsitöö asjadesse sattus. Kahjuks, ei saa ma seda arvatavasti kunagi teada.
 Vanavanaema tehtud kindad, mille mustrid mulle meeldivad ning tahan need ülesse kirjutada ja ise kunagi järgi teha. Ühtesid kindaid ma juba teen, kunagi näete, kerged komplikatsioonid tekkisid.

Lisaks sellele ilmus hiljuti ka Valgamaa noorteleht Tankla. Loe, mida ma ajakirja kirjutasin.


Loodan, et see postitus inspireeris teid natukenegi,
Merka

No comments:

Post a Comment