Saturday, October 8, 2011

Shame on me!

Tšaukii,
mul on häbi, tõesti väga häbi, et ma pole siia juba väga pikka aega midagi postitanud. Olen mitu korda hoogu võtnud, aga elutempo on kuidagi nii-nii kiire. Eelmine nädal oli mu kaua-oodatud 15. sünnipäev ning neljapäevast pühapäevani viibisn Soomes Jämi suusatunnelis suusatamas. Igatahes tegevust jagub mul koguaeg ning toanurgas on kohe päris-päris mitu lõpetamist vajavat riideeset. Ohjahh, ma ei kujuta ette ka kust ma selle aja leian, et nad kunagi ära lõpetada. Aga nüüd siia vahepeale mõned pildid suurematest üritustest ja asjadest kus ma olen käinud:)

Kunagi septembri keskel oli meil koolis koolialgus disko. Sealne outfit siis, mugavuse nimel otsustasin pika kaalumise järel ikka teksade kasuks;)
kõrvarõngad- ise tehtud
pluus/kleit- ise tehtud
teksad- Seppälä
kingad- Miss Sixty/Kaubamaja
käevõru-isetehtud
käekell- Swatch
Väike pilt sellest, kui oma maailma parimate sõbrannadefa sweet 15. tähistasin!
Oma sünnipäeval nägin koolis välja selline:) Tänud kõigile kes lilli, õhupalle ja muud head paremat tõid. Igatahes väga meeldejääv teisipäev oli.
kõrvarõngad-ise tehtud
pluus-ise tehtud
seelik-ise tehtud
vöö-Seppälä
kingad-Miss Sixty/Kaubamaja
käevõru-ise tehtud
käekell-Swatch
See esmaspäev, 3.oktoobril oli meie kooli sünnipäev ning kooli pidi minema natuke pidulikumalt kui tavaliselt:)
koolimüts
pluus-ise tehtud
seelik- Reserved
kingad-Seppälä
lilledega kaelakee ja käevõru-Kaubamaja ehetemaailm
käekell-Swatch
Ja see ongi see pluus mida nüüd juba mitme pildi pealt näinud olete ja mida ma veel näidata pole jõudnud.
Siiani kõige tähtsamad asjad said vast nüüd näidatud ja ausõna, ma nüüd hakkan korralikuks ja üritan leida selle aja ka siia poste teha:)

Ainult parimat.

Muš-muš,

Kats,
xoxo

No comments:

Post a Comment