Saturday, September 3, 2011

Doomed

Tsau.
Täna näete kleiti, mida ma oleks tahtnud kanda esimesel septembril. Kahjuks, see kleit on natuke väike ülevalt, kisub täiega. See kleit on vist algusest peale hukule määratud, kuna sellega juhtus igasuguseid põnevaid asju. Näiteks suutsin augu sisse lõigata 2 korda, ühekorra sain ära vahetatud auguga koha, teist korda see ei olnud võimalik, kuna riiet enam ei olnud. Neid asju juhtus palju, mida ei oleks pidanud juhtuma...


Auk, mis on luku kõrval ning on suhteliselt nähtavas kohas. Praegu on see kinni traageldatud, et ei hargneks. Tegelikult oli mul see ära peidetud, aga mulle ei meeldinud eriti see variant ning kuna ma ei oleks saanud seda ikkagi kanda harutasin lahti. 
Seda punutud osa oli suhteliselt nõme kinnitada, kõik pidin tegema ju käsitsi. Kinni ta sai lõpuks.

Oehhh, mulle niiiiii väga meeldib ju see kleit. Eks peab, siis midagi välja mõtlema, et seda kunagi kanda saaks.

Merka

No comments:

Post a Comment