Friday, September 9, 2011

Something sweet and warm

Tsaukiii.
  Mäletate seda postitust, kui ma näitasin teile oma vanaemalikke susse? :D Täna tuleb jälle neist juttu. Nimelt, kui ma olin oma sussid valmis saanud andis kallis õeraas teada, et tema tahab ka endale siukseid. Tema ettenägemus tekkis kohe musta värvi sussidest ning neonroosa lipsuga. TEHTUD!

Aga enne veel, kui näitan õe susse, siis minu omad said natuke muudetud. Valge lint leitud vanavanaema käsitöö asjade juurest, nii, et nüüd on sussidel veel armsam tähendus.

Nüüd põhiteema juurde! Kuna mulle ei meeldi eriti asju tuimalt kopeerida ning nii oleks ka ju igav, siis otsustasin, et teen teistsuguse mustri peale. Käsitööõpik lahti ja uurisin, mis sealt leidub. (raamatust pilt, kui kedagi huvitab) Ega eriti ei olnud küll midagi, aga üks muster siiski leidus. Hästi lihtne, aga natukene pidi ka nuputama, et muster ikka sobiks, kuid see käib asja juurde. Otsustasin, et see kord lisan ka tugevuseks ka sellise tugevama niidi. Peaks ka mainima, et päriselt on need palju armsamad, kui piltidel. :)
 


Päikest,
Merka

No comments:

Post a Comment